Klachtenregeling
Ben je ondanks de zorg en inspanning niet geheel tevreden over uw vakantieverblijf? Je kunt er dan voor kiezen om een klacht in te dienen. Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, vragen wij je om onderstaande klachtenprocedure te volgen.
Stap 1
Klachten dien je in eerste instantie ter plaatse en direct bij het management van het park te melden, zodat de mogelijkheid kan worden geboden om de klacht ter plaatse op te lossen.
Stap 2
Indien een klacht ondanks de inspanningen van het parkmanagement niet naar tevredenheid is opgelost, dan heb je uiterlijk één maand na vertrek uit het park van uw verblijf de gelegenheid om de klacht schriftelijk in te dienen per post of mail o.v.v. reserveringsnummer, NAW-gegevens, datum verblijf en accommodatie- of perceelnummer. Je klacht wordt altijd met de grootste zorg behandeld.
Contactgegevens
Recreatiepark de Wite Burch
Afdeling Gastenservice
Wite Burch 7
8574 VC Bakhuizen
info@witeburch.nl
Ingediende klachten worden beantwoord binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer je een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
Stap 3
Mocht ook dit niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan heb je tot uiterlijk 3 maanden na vertrek van het park de gelegenheid om de klacht te laten behandelen door de Geschillencommissie Recreatie in Den Haag dan wel de klacht voor te leggen aan de volgens de wet bevoegde rechter. De beslissing van deze commissie heeft de kracht van een bindend advies.